sobota, 9 stycznia 2021

" Jak Cię Kocham"

 Jest noc i ciemno

a ja w sercu nosze jedną,

coś usiłuje Ci powiedzieć

bo na pewno chcesz to wiedzieć.

Jakby szło to zmierzyć

to bym powiedział jak mi zależy,

i nie musisz w to wierzyć

bo  to trzeba po prostu przeżyć.

Wiele rzeczy nie rozumiem

bo nie wszystko da się zrozumieć,

idealny wiem nie jestem

ale na pewno Kocham i tęsknie.

Miłość Tobie codziennie daje

wiem Kochanie nie wszystko się udaje,

z Tobą tylko chcę być

w Tobie moje serce chcę bić.

Dla Ciebie są te słowa 

choć pewnie więcej mógłbym podarować,

o Tobie chce śnić każdej nocy

Twoją twarz widzieć gdy otwieram oczy,

z Tobą odkrywać ten świat

z Tobą być do końca swych lat.

Nie znajdę odpowiedniego słowa

by opisać jak Cię Kocham,

ale wiem że Kocham na pewno

Ty jesteś tą Jedną.

Dla Ciebie bije moje serce

i czuje że to szczęście,

z Tobą tworzyć chcę jedność

to właśnie miłości piękno.

Życie z Tobą to całość

z Tobą na więcej jest śmiałość,

bez Ciebie nie ma mnie

połączeni na dobre i złe.

Przelewam na papier słowa

by pokazać jak Cię Kocham,

dla Ciebie zrobię wszystko

Kocham Twój zapach i bliskość.

Z Tobą spełniać chce marzenia

na lepsze świat pozmieniać,

Ty jesteś  mym natchnieniem

wszelkich marzeń mych spełnieniem.

Tobą żyć i oddychać

dla Ciebie teksty pisać,

Ty jesteś treścią mego życia 

sensem radosnego serca bicia,

to Ciebie serce wybrało

to Ciebie bardzo Pokochało.

Nie znajdę odpowiedniego słowa

by opisać jak Cię Kocham,

ale wiem Kocham na pewno

Ty jesteś tą Jedną.

Dla Ciebie bić się ze światem

uwierz że dam radę,

miłość dodaje sił

jest nadzieja na wiele chwil.

Dla Ciebie płynie muzyka 

co serc naszych dotyka,

gwiazda miłości czuwa nad nami

a słońce oślepia promieniami.

Z Tobą już całe życie

bo Ty jesteś moim życiem,

piszę o tym w zeszycie

że serca jesteś biciem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz