wtorek, 19 czerwca 2018

Alfa i Omega?Zapomnij

Skończyłem szkoły myślałem koniec z ocenami
a tu świat wyskakuje ze skalami,
coś ciągnie innych do ideału
a ja się wkurwiam bo nie chcę ideału.
Ciągle trzeba się dostosowywać do środowiska
jak pijesz to fajnie daj pyska,
palisz to jeszcze lepiej
kolegom nie pożałujesz pewnie.
Pytasz skąd ten tekst
przecież dobrze jest jak jest,
ludzie tego nie chcą zmieniać
człowieka bardzo by chcieli zmieniać,
nic tylko wokół innych zmieniać
stąd kompleksy niska samoocena.
Ja nie będę się dostosowywać
tylko po to by na kawie u Ciebie bywać,
mam dom i rodzinę
paru przyjaciół i Kochającą dziewczynę,
mam swój świat i serce
tu nie trzeba nic więcej.
Pogadaj czasem tak prywatnie
wiem że wyglądam nie ładnie,
alfa i omega?Zapomnij
ideału się już z tego nie zrobi.
Każdy patrzy tylko z boku
mało kto dotrzymuje kroku,
chcą upodobnić nas do siebie
bo oni żyją kurwa najlepiej.
I dlatego mają zawsze 1000 rad
by zmienić Twój świat,
być sobą to odwaga
dlatego lepiej robić to co nie wypada.
Życzliwych policzę na palcach
to i tak dużo w tych czasach,
inni nawet za przyjaciół modeli szukają
twierdzą że na uczuciach się znają.
Bo znajomych mają więcej
no i kasy mają więcej,
są wprost do świata idealni
zawsze cool no i fajni.
Ja wogólę nie fajny nie śliczny
w świecie samochwał znalazł się samokrytyczny,
mówisz że mnie znasz
a patrzysz tylko na twarz,
wiesz to bardzo boli
że świat się tak pierdoli.
Pogadaj czasem tak prywatnie
wiem wyglądam nie ładnie
alfa i omega?Zapomnij
ideału się już z tego nie zrobi.
Warto starać się być lepszym
ale nie trzeba byc najlepszym,
inni w wyścigu o medal
swą tożsamość musieli sprzedać.
Czy jestem dobrym człowiekiem
cóż nie wychodzi to najlepiej,
jakieś wartości też posiadam
nie oceniaj tylko rozmawiaj.
Bo poznawać się trzeba całe życie
a nie przez chwile jak szklane odbicie,
dziś jestem jutro nie
takie życie przecież jest,
jak masz wokół dobre dusze
to je doceń bo mogą uciec.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz