piątek, 6 października 2017

"Tyś mą miłością"

O Tobie jest każdy sen
Ty dla mnie jak tlen,
z Tobą pragnę być
każdy sen z Tobą śnić.
Czasem mamy złe dni
lecz staramy się co sił,
chce wyłącznie dawać Ci szczęście
dla Ciebie bije me serce.
Bez Ciebie nie ma mnie
razem pokonamy co złe,
razem to słowo jest siłą
to jest właśnie miłość.
Radosne ser te bicie
to szczęśliwe jest życie,
Ty i tylko Ty
poza Tobą nigdy nikt.
Tyś mą Miłością
tym Szczęściem i Radością,
z Tobą już na zawsze
każdego dnia na Ciebie patrzeć.
Tyś dla mnie Najpiękniejsza
i na pewno Najważniejsza,
za Tobą szaleje wciąż
Tyś jedna na milionów sto.
Od słowa do słowa
Ciebie w wersach nawet Kocham,
cały świat podzielę na pół
by się dostać do Twych snów.
Twoje problemy to też moje
przejdziemy przez wszystko oboje,
mamy wspólny jeden świat
o niego trzeba dbać.
Jesteś od losu prezentem
za Tobą zawsze tęsknie,
jesteś to się liczy
bez Ciebie jestem niczym.
Tyś mą Miłością
tym Szczęściem i Radością,
z Tobą już na zawsze
każdego dnia na Ciebie patrzeć.
Z Tobą mam to co Najcenniejsze
z Tobą mam to co Najważniejsze,
liczysz się tylko Ty
Twój uśmiech Twoje łzy.
Piszę co tu czuje
moje serce się raduje,
o Tobie myślę cały czas
to co ważne jest w nas.
W sercach naszych jest blask
zostawiony na wieczny czas,
to co prawdziwe jest wieczne
z Tobą czuje się bajecznie.
Zakochani z wzajemnością
Pokochani z wzajemnością,
każda chwila jest miłością
dotyk dłoni jest jednością .
Pocałunki Twe namiętnością
Twój uśmiech dla serca radością,
Jesteś Byłaś i Będziesz
i to jest właśnie szczęście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz