niedziela, 27 sierpnia 2017

"Mam swą wartość"

Dziś łatwo się zdołować
przez plagę pojebanych zachowań,
każdy ma swą cenę
każdy ceni się najlepiej.
U mnie zjawiska cudów
gdzie przyjażń i miłość należą do cudów,
Życie dziś jest cudem
kiedyś było wielkim brudem,
muzyka to miłość od urodzenia
przez toksyczną przeszłość niska samoocena.
Gdy inni przekonani o wyższości
ja przekonany o swej niższości ,
dziś jestem jutro kto wie
życie różnie wlecze się
mała garstka we mnie wierzy
samemu próbuje wciąż wierzyć.
Mam jakąś swą wartość
i na pewno wierzyć warto,
trzeba grać otwartą kartą
póki wierzyć jeszcze warto.
Są osoby jak Anioły
co ciągną w górę gdy są doły,
i nawet jak wygląd byle jaki
oni dają obecności znaki.
W tłumie trudno o człowieka
czas szybko tu ucieka,
dzień zmienia się w noc
kolejny dzień wymyśla noc.
I tak kółko kręci się
zasada nigdy nie poddawać się,
doceniać co się ma
o życie trzeba dbać.
Szanować uczucia innych i swoje
każdego dnia walczyć o swoje,
nie zgubić swych wartości
nie zgubić swej tożsamości.
Mam jakąś swą wartość
i na pewno wierzyć warto,
trzeba grać otwartą kartą
póki jeszcze wierzyć warto.
Wiara w siebie to drogi połowa
każdego dnia zaczynam od nowa,
żaden ze mnie wyjątek
każdy dzień to początek.
Mam przyjaciół mam swą miłość
to jest życia mego siłą,
nie patrze na innych materialnie
tylko jak na człowieka normalnie.
Czy przyjaciół poznam więcej?
Czas pokaże kogo wybierze serce,
szczęście czuwa nade mną
jest jasno nawet gdy ciemno.
Czasem na człowieka się trafi,
pewien traf się trafi,
posłuchaj czasem czyjejś opowieści
czasem chce Ci ją streścić,
pod nędznym czasem płaszczem
bije serce i to ważne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz