środa, 28 czerwca 2017

"Nikt specjalny"

Kolejny zaczyna się tekst
by odkryć kolejny sens,
wyjątkowy to nie jestem
choć lubię dzielić się gestem.
Życie pełne mam cudów
choć czasem pełne było brudów,
pierwszy cud to miłość
co do życia jest siłą.
Kolejny cud to przyjaciele
choć nie ma się ich wiele ,
bo ludzie są niestety różni
przeważnie podli i próżni.
Następny cud to muzyka
co od środka mnie przenika,
cudem jest całe życie
gdy doceniasz że żyjesz.
Nikt specjalny to ja
grunt by odbić się od dna,
wystarczy tylko być
więcej nie trzeba nic.
Po toksycznej przeszłości ma się blizny
życie nie należy do łatwizny,
moją kumpelą jest niska samoocena
wyglądu księcia to ja nie mam.
Pisanie tekstów mi pomaga
zrozumieć prawa tego świata,
bo tu trzeba robić wrażenie
wygląd się liczy i pełne kieszenie.
Czasem bardzo się dołuje
że do tego świata nie pasuje,
jestem anty rozrywkowy bo nie ciągnie do alkoholu
ale uwierz mam poczucie humoru.
Nikt specjalny to wiem
daje szanse poznać się,
wielu się odwróciło garstka została
jest ta Najważniejsza co będzie Kochała.
Nikt specjalny to ja
grunt by odbić się od dna,
wystarczy tylko być
więcej nie trzeba nic.
Poskładany z marzeń i wad
jak każdy mam swój świat,
dużo ludzi o człowieka trudniej
postępują czasem jak z gównem.
Nikt specjalny to wiadomo
trzeba być po prostu sobą,
pokazać że się umie
nieraz trudno coś zrozumieć.
Cieszyć się każdym dniem
nigdy nie poddawać się,
walczyć trzeba o swoje
wartości bronić swoje.
Innym coś dać i przekazać
zanim nadejdzie ta zaraza,
wciąż skarbów tylko szukamy
rzadko w siebie zaglądamy.
Zbyt szybko innych osądzamy
bo nikogo nigdy nie słuchamy,
obudz swoje serce
może komuś dasz szczęście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz