wtorek, 6 listopada 2018

"Z Tobą będę lepszy"

Często o Tobie myślę
tylko Ty jesteś w mym umyślę,
w Twych oczach widzę piękno
przy Tobie inne bledną.
Dla Ciebie piszę wiersze
to uczucie jest najpiękniejsze,
z Tobą przez  świat chcę iść
tylko z Tobą na wieki być .
Z Tobą przetrwać każdą burze
do końca świata i nawet dłużej,
nie sztuka odejść gdy dzieje się zle
uwierz i spójrz Kocham Cię ,
dzięki Tobie wiem że żyje
serce dla Ciebie tylko bije.
Dla Ciebie są te wersy
z Tobą będę lepszy,
miłość która  nas łączy
nigdy niech się nie kończy.
Do Ciebie modlić się chce
non stop jak Boginie wielbić Cię,
dla Ciebie wzniosę pomnik
którego nigdy nie zapomnisz.
Poprzez dłonie Twoje chcę poczuć Twe serce
wtedy poczujemy co to szczęście,
pobiegniemy gdzieś przed siebie
nie oglądając się za siebie.
Bądżmy jak piękna chwila
która nigdy nie przemija,
choć każdy marzy o Jamsie Bondzie
wybrałaś mnie o przeciętnym wyglądzie.
Twój uśmiech pełen Słońca
zachowam do życia końca,
w miłości jest ta siła
oby zawsze w nas była.
Kradniesz moje sny
kradniesz moje łzy,
ukradłaś też moje serce
grozi Ci dożywotnie ze mną szczęście.
Do Ciebie słowa te piszę
mówię Kocham poprzez ciszę,
tego kwiatu jest może pół światu
ale tego kwiatu nie oddam światu.
Dla Ciebie są te wersy
z Tobą będę lepszy ,
miłość która nas łączy
nigdy niech się nie kończy.
Choć od cholery mam wad
Z Tobą pragnę zbudować lepszy świat,
dwie połówki tworzą całość
taka udana doskonałość.
Trzeba jakoś się uzupełniać
z Tobą wszystko się spełnia,
pozwól mi lepszym być
Tobą oddychać o Tobie śnić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz