wtorek, 6 lutego 2018

"Nasza miłość przetrwa wszystko"

W ciągu nocy i dnia
tylko Ty i ja,
wciąż przychodzi nam z życiem walczyć
ktoś sprawdza czy sił nam starczy.
Podstawą jest wiara Kochanie
czasem bywa że przejebane,
trzeba zawsze mieć nadzieje
bo nawet jasność czasem ciemnieje.
Zobacz świat może być piękny
trzeba doceniać małe gesty,
wrogów mieć w dupie
a przyjaciół trzymać w kupie.
Tak w ogóle grunt że się Kochamy
z miłością radę sobie damy,
nie sztuką jest być
trzeba jeszcze umieć żyć.
Też swoje przeżycia mam
ale Tobie szczęście chcę dać,
dla Ciebie to wszystko
byle być z Tobą blisko.
Od miłości nigdy przerwa
nasza miłość wszystko przetrwa,
pokonamy każdą falę i burze
tylko Kochajmy się jak najdłużej.
Najważniejsza tylko Ty
Najpiękniejsza tylko Ty,
to o Tobie i dla Ciebie
moje serce bije  dla Ciebie.
To Ciebie pragnę nad życie
to Ty jesteś moim życiem,
o Tobie myślę i śnię
bo tak bardzo Kocham Cię.
Z Tobą chcę poznawać świat
poczuć że coś jestem wart,
na świecie pełno wojen
my wolimy ze spokojem.
To  co ważne jest w nas
tam odkryjemy w ciemności blask,
miłość jest światłem życia
Ciebie Kochać do końca życia.
W Ciebie bardzo wierze
i na Tobie mi zależy,
wiem to tylko słowa
przy Tobie rodzę się od nowa,
jesteś po prostu Wyjątkowa
Tobą chcę się rozkoszować
Od miłości nigdy przerwa
nasza miłość wszystko przetrwa,
pokonamy każdą falę i burze
tylko Kochajmy się jak najdłużej.
Z Tobą tańczyć choćby w deszczu
bo to polega na szczęściu,
dawać uśmiech przegnać smutki i łzy
każdego dnia dodawać Ci sił,
nakręcimy swój własny film
stworzony tylko z pięknych chwil

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz